כל השאלות

כל השאלות

שאלות ותשובות

  • פרויקט נעים בסופ"ש הינו במימון מלא של הרשויות המקומיות השותפות. הצרכים לתחבורה ציבורית בשבת הינם רבים ומגוונים ובמגבלות התקציב לא ניתן לענות על כולם. אנו פועלים להרחיב את השירות אך בשלב זה לא צפוי להתווסף קו לנתב"ג.

     

  • ניתן לכתוב לנו באמצעות טופס הפנייה שבאתר. במקרים דחופים, ניתן לפנות למוקד הטלפוני, שמספרו 03-7313911, בשעות הפעילות של השירות. מחוץ לשעות הפעילות, ניתן לפנות למוקד שירות 106.

  • החניה הינה בהתאם לתימרור במקום.

  • ניתן לכתוב לנו באמצעות טופס הפנייה שבאתר.

  • מערכת הקווים של נעים בסופ"ש תוכננה כך שהיא תעבור בעיקר בצירים הראשיים ותצמצם כניסה לתוך רחובות פנימיים בשכונות. בנוסף, במטרה למנוע פגיעה במוניות השירות, קווי נעים בסופ"ש אינם עוברים באזורי הנסיעה של מוניות השירות.

  • השירות פועל כיום בארבע עשרה רשויות – אבו גוש, גבעתיים, הוד השרון, הרצליה, כפר סבא, מבשרת ציון, מודיעין-מכבים-רעות, מטה יהודה, נס ציונה, קריית אונו, רמת שרון, רעננה, שוהם ותל אביב-יפו. כל רשות שתביע רצון תוכל להצטרף לשירות.

  • נוסע עם מוגבלות, המעוניין להשתמש בשירות, יוכל לעשות זאת בתיאום מראש מול המוקד הטלפוני, שמספרו 03-7313911, בשעות הפעילות של השירות.

  • אם אבד או נשכח חפץ באוטובוס, ניתן לפנות למוקד הטלפוני, שמספרו 03-7313911, בשעות הפעילות של השירות. מחוץ לשעות הפעילות, ניתן לפנות למוקד שירות 106.

  • ניתן להכניס עגלת תינוק או קורקינט / אופניים לתא המטען של האוטובוס אם זה מתאפשר מבחינת גודל המטען והמקום הזמין.

  • מותר להעלות לאוטובוס חיות מחמד קטנות אם הן קשורות ברצועה ומצוידות במחסום פה, מונחות על הברכיים או מוחזקות על הידיים כך שאינן יכולות לפגוע או להטריד את הנוסעים. ניתן לעלות לאוטובוס עם כלב נחיה הקשור ברצועה וללא זמם.

  • לא תתאפשר עלייה עם מזון או אלכוהול. מים מותר.

  • האוטובוסים של השירות ממותגים באמצעות מסך אלקטרוני מואר עם מספר הקו ושילוט עם לוגו נעים בסופ"ש.

  • כדי להקל על הזיהוי, התחנות משולטות עם מספרי הקווים שעוצרים בהן. כמו כן, ניתן לאתר את התחנות באפליקציות התחבורה רב-פס, אוטובוס קרוב ו- מוביט.

  • מסכי המידע האלקטרוניים בתחנות שייכים ומופעלים על ידי משרד התחבורה ולא ניתן לקבל בהם מידע על קווי נעים בסופ"ש, שמופעלים על ידי העיריות.

  • במקרה של נהג שנסע בצורה מסוכנת, יש לדווח למוקד הטלפוני, שמספרו 03-7313911, בשעות הפעילות של השירות. מחוץ לשעות הפעילות, ניתן לדווח למוקד שירות 106.

  • אנו עושים מאמצים שמצבים כאלה לא יקרו, אבל אם בכל זאת זה קרה, ניתן לדווח במוקד הטלפוני, שמספרו 03-7313911, בשעות הפעילות של השירות. מחוץ לשעות הפעילות, ניתן לדווח למוקד שירות 106.

  • זמני ההגעה לתחנה יכולים להשתנות בעקבות עומסי תנועה, עצירה בתחנות ועומס נוסעים. מומלץ להתעדכן באפליקציות התחבורה רב-פס, אוטובוס קרוב ו- מוביט.

  • מערכת הקווים של נעים בסופ”ש תוכננה כך שתעבור בעיקר בצירים הראשיים ובסמוך למקומות הבילוי והפנאי המרכזיים. גם אם לא קיים אוטובוס ישיר, ניתן לעבור בין כל קווי השירות בחופשיות. לתכנון מסלול הנסיעה ניתן להיעזר באפליקציות התחבורה רב-פס, אוטובוס קרוב ו- מוביט.

  • מידע על מסלולי הקווים ועל התחנות ניתן למצוא באפליקציות התחבורה רב-פס, אוטובוס קרוב ו- מוביט.

  • השירות פועל בתדירות משתנה בכל אחד מהקווים. מומלץ להתעדכן באפליקציות התחבורה רב-פס, אוטובוס קרוב ו- מוביט.

  • השירות פועל בימי שישי, מ- 16:30 עד 01:00; ובשבת, מ- 09:30 עד 19:00. מכיוון שייתכנו לעיתים שינויים בשעות הפעילות, מומלץ להתעדכן באפליקציות התחבורה רב-פס, אוטובוס קרוב ו- מוביט.

  • הנסיעה בקווי נעים בסופ"ש הינה בחינם.